28. okt. 2009

So testosterone boys and harlequin girls

I fjor var Halloween alt anna enn skummelt, og eg har faktisk ingen forventninger til ka som kommer til å skje i år. En ting skal være sikkert og det er at eg skal kle meg ut og eg skal ta tusenvis (hvertfall meir enn 10) bilder. DERFOR søker eg hjelp hos dåke som leser bloggen min: Ka skal eg kle meg ut som? Det einaste kravet eg har er at det MÅ være nåke eg kan bruke en parykk til = ingenting skalla.. Eller, det hadde jo forresten vert kult å være skalla, så drit i det. Ingen krav! Men det er en fordel om det ikkje er undertøysmodell ettersom at det viser seg å være ganske kaldt i La Crosse i Oktober/November. Send så mange forslag at du får krampe i fingrane! Takk.
Og når eg først er så godt i gang med å spørr om ting kan eg jo fortelle at eg har fått ei oppgave i videoproduction som seier at eg skal lage en skrekkfilm. Eg er på gruppe med meg og megsjøl, og vi har ikkje hatt nåken idea som er verdt å slå på stortromma for enda. Gi meg en idé, ja!!

[Last year halloween was everything but scary, and I don't have any expectations for this years halloween either, other than that I know it'll be lotz of funh and I'll get to 'hangout' with great people (The greatest people, actually). I'm also going to bring my camera and take a thousand (well, okay.. at least more than 10) pictures. One thing is for sure; and that is that I'm going to dress up. But as what? This is where you come in: Give me suggestions! It would be lovvvely if I got to wear a wig, just because I love fake hair. But on the other hand it would be really really really fun to be bald as well.. So I'm actually open for anything. Please send (comment) as many suggestions as you can possibly think of, and I won't be satisfied until your fingers hurt from typing.

I also think you can give me suggestions for what I can do in my latest video production project: horror movie/ scary movie. My group includes me and myself, and we haven't got any good ideas yet. Soooo if you have a good idea, what do you do?

Comment. That's right.]


hei pus, love gurthi

3 kommentarer:

Helene sa...

Gresskar, dødsengel, djevel, psyko, kannibal, kill-bill dama, skiittten nonne, lik, jenta i the grudge/i the ring.
Nei, eg ana ikkje.

Og skrekkfilm? så fantastisk. Eg vil ha det faget!!

Sunniva sa...

PETER!!!!

Guro sa...

Åh, takk for MANGE gode forslag Heleneenenen!!! skiittten nonne og bill-bill dama er definitivt mine favoritter. Vi skal på en lur butikk i mårra å se etter ei gul drakt med glidelås. PLUSS at ho har blondt hår så då kunne eg hatt parykk, æææh! Og ho er kvit! (I motsetning til feks. Beyonce..)

Og eg får gåsehud bare eg TENKER på Peter. Eg trur ikkje eg hadde turt å gå rundt med rød hettegenser når det var mørkt ute. bare tenk på kor redd eg hadde blitt når eg hadde sett mitt eige speilbilde! I tillegg hadde ingen skjønt koffor eg var så livredd...