5. okt. 2009

se norsken, så feit og fin en torsken











I dag har det vert søndag, og det er fortsatt søndag. Og i dag har eg bar gjort søndags-relaterte-ting. Men andre ord; eg har gjort ingenting. Eg har hatt huset for meg sjøl og prata med kjæresten min i fleire tima, og når klokka var litt over 5 tok eg endelig av meg pysjbuksa. Så kom en med rød bil innom, og då var det nesten sånn at eg måtte ta fram norks-engelsk ordboka(som eg forresten ikkje har) og slå opp 'hei'. Mandror har det vert en så norsk dag som mulig. Kanskje den norskaste (når blei det et ord??) dagen så langt. Men det gjør ingenting.



Ellers har eg fått gjort litt lekser, og eg har kost med katten i huset. Vi blir bedre og bedre venner! I dag hoppa ho frivillig opp på fanget mitt, og avogtil ligger ho i enden av senga mi når eg våkner.

[Today is sunday, and I've only done Sunday-stuff. Which means that I've done nothing. I had the house for myself and talked to my boyfriend for a couple of hours. When a guy with a red car came by I almost had to find my norwegian-english dictionary (which I, by the way, don't have) to find out how to say 'hi'. Okay, it wasn't that bad. But still. I am pretty sure this is the 'most norwegian' day I've had so far. ]
hei pus, love gurthi








Ingen kommentarer: