25. okt. 2009

laurdag

ørdagen min i La Crosse, hos familien Gill, er helt annerledes enn lørdagen min i Førde. Lørdagen i familien Thingvold som eg har deltatt i både titt og ofte i vel 17 år.
I gårkveld såg vi The Stepfather, og eg skal innrømme at eg tenkte en del på pappa gjennom den filmen. Tanken på at det er sånn han behandler Søvli og jentene fikk meg faktisk til å le. Og det er vel egentlig ikkje meininga at man skal le se gjennom en thriller?
Etter kinoen dro vi på McDonalds, og der var vi i vel 10 min før vi dro til Chet. Eg fikk aldri med meg koffor vi dro derfra. Men det var nok enten fordi;
1. Patrick ikkje fant igjen musa han fant der sist gang, og blei lei seg for det
2. Fordi at 'the beautiful people' var der
Når vi kom til Chet sitt hus blei det stemt at man skulle leige en film, og eg Zach meldte oss frivillige til å kjøre heile veien til Family Video(kanskje??) og vi leide Role Models. Vi fikk ikkje sett ferdig filmen før midnatt = vi måtte dra før den var slutt. Eg hosta meg sjølsagt gjennom heile kvelden, og smertefritt var det ikkje.
Vel heime tok eg medisinen/medisinene/medisinane mine, og følte meg egentlig ganske trøtt, nesten ned dopa, i det eg la hodet på puta. Eg sov til klokka 12. Presis.
Eg stod opp og spiste KRINGLE til frokost faktisk. Og sida det har eg sett på pappa sin nye bil. Sett på Sølvi sin nye bil. Sett på ny bil til meg. Snakka med Sebastian. Spilt 'would you rather' med Sebastian. Høre på KISS, Sett på billetter til KISS konsert. Sett på Mr. Bean på youtube. Gjort lekser. Med andre ord har rumpa mi vert på den stolen her mesteparten av dagen. Og o har eg vondt lyst ut. Cheryl sa eg kunne gå visst Savannah blei med meg, det er for mørkt til å gå rundt aleine no. Men ifølge Savannah er det no alle 'serial-killers' er ute, så ho nekta. Så det blir vel til at eg sitter inne resten av kvelden og?


[Last night we went to see the Stepfather. And I have to admit, it really made me think about my dad (Pappa). The thought of him treating Sølvi and her daughters the way the setpfather in the movie did really made me laugh. I'm not sure if you're supposed to laugh your way through a thriller though.. (even if it's not a good one). After the movie we went to McDonalds, and stayed there for about 10 minutes. I do not know why we left that quickly, but Im guessing it's either because;
1. Patrick couldn't find his mouse and got upset
2. Because the beautiful people were there
While the rest of our 'group' met at Chets house Zach and I went to rent a movie. We rented Role Models, but didn't get to finish it because we went home at midnight.
Aaaaaaaaannnnd today I've been doing pretty much nothing. I've been looking at my dads new car. I've been looking at Søvis new car. I've been looking for a car for me (with both 3 & 5 doors!). I've been watching Mr. Bean on youtube. I've been listening to KISS, and I've been looking at tickets to the KISS concert. That's a saturday right there!
PS! I'm starting to get sick of this whole writing-everything-over-in-another-language. Why don't just all of you learn Norwegian?!
(you know I love you anyway)]
hei pus, love gurthi

Ingen kommentarer: