2. okt. 2009

she is, once again, perfect in her own way llalaalaalalalaaa

I dag i videoproduction leste igjennom omtrent alle dei gamle blogginnlegga til den beste jenta i heile verden (link i margen til høgre), og av en eller anna merkelig grunn kunne man se et aldri så lite glis klistra til trynet mitt kver gang eg leste navnet mitt i blogginnlegga hennas.
Det bildet her minna meg så veldig veldig om The Killers. Eg veit ikkje koffor. Kanskje vi hørte på the Killers når vi tok det? Det er jo ein moglegheit. Og eg tenker på alt det gøye og fine og spektakulære vi har gjort sammen. Kan du forestille deg at for ca ett år sida snakka vi ikkje til kverandre på over ei uke? Det er nåke av det verste eg nåken gang har opplevd. Uansett, no skal eg gjøre opp for alle blogginnlegga eg har hatt der eg ikkje har nevnt ho. Og forhåpentlig kommer det et aldri så lite glis i tryne på den jenta og:
[Today, in videoproduction, I read through almost all of my best friends blog posts (link to the right) and I started smiling everytime she mentioned me. So now I'm going to make up for all of the blog posts where I did not mention her, and hopefully it will make her smile:] Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva.
Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva.
Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva.
Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. (she deserves a few more) Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva.
Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva.
Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva. Sunniva.
Sunniva.
Sunniva. Sunniva.
Sunniva.
About a year ago we didn't talk to eachother for a whole week. It was one of the worst weeks in my life. And days like this (when its raining and I'm listening to music and thinking and running) makes me think about all the fun and spectacular and unforgettable things we've done.
She is heaven on earth.
Thank you, Sunniva/Zoniwah/sungra/Grane/bestejenta, for being the most interesting, screwed up, perfect & unique and prettiest person I've ever met. I love you. ]

No sitter Savannah bak meg og slurper nudler, ghhaggahaagah. Som ho forresten fikk fordi eg smugla dei fra Chet sitt hus. hei pus, love gurthi