4. okt. 2009

Remember my name. Fame! I'm gonna live forever. I'm gonna learn how to fly--high!




I dag såg eg og Savannah og Katie (Kately) Fame. Det var vår bursdagsgave til Katie. Trur eg. Det er den første filmen på kjempekjempekjempe lenge som har fått meg til å gråte. Det var ikkje trist en gang. Ei lita stund var eg redd for at eg hadde slutta å gråte under filma. Eg kan nemlig ikkje huske sist eg gjorde det. Og vi har sett mange ting som har fått Sav til å gråte dei siste ukene. Det er godt å være tilbake!
Etterpå møtte vi Allison&Evan, Zach, Kyle og Chet og såg Zombieland. Og det er lenge sida eg har ledd av nåke så dumt. Men det var ikkje en helt-på-trynet-film. Og no gleda eg meg til vi skal se New Moon, og ikkje minst; This Is It. For ja, eg har plana om å få tak i en billett. Eg må ha en.
Eg er forelska.
[For Katies birthday(today) we went to see Fame. And it's the first movie that has made me cry in a reallyreallyreally long time. It wasn't even that sad. But it's good to be back. Crying during movies is mah thang.
Later on we met Allison&Evan, Kyle, Chet and Zach and went to see Zombieland. It was so stupid, but good. It made me laugh. And now I'm looking forward to New Moon. And This Is It. I've planned to get a ticket. I have to.
I am in love]
GODNATT!
hei pus, love gurthi


Ingen kommentarer: