24. okt. 2009

eg har en kjæreste

For et år sida såg eg fortsatt på meg sjøl som evig singel. Ingen gutt i heile verden skulle vise seg å være bra nok for meg, og hvertfall ingen gutt i Førde. Heile verdenen min dreia seg rundt 3 finer jenter, en drøm og en hund.

No nettopp skriev eg Monica inn i søkefeltet på facebook, og etterpå skriev eg Sunniva. Så gikk eg inn på min profil. Sivilstatusen til oss alle tre er 'i et forhold med..'. Om nåken hadde fortalt meg, for et år sida, at det var sånn det kom til å bli hadde eg ikkje trudd på dei. Om det så var kongen som sa det.Eg har det bra. Og eg liker å tenke på at eg ikkje er den einaste som har det bra. to av verdens beste jenter har det bra og. Og i tillegg er det tre gutta som har det ganske bra.



Det ironiske i det her er jo at det faktisk bare er en av oss tre som fant en dreng i heimbyen som var bra nok. Eg veit ikkje ka det seier om guttane i Førde.


Eg elska dåke.





[A year ago I still believed I was going to stay single forever. No boy in the entire world, and certainly no boy in Førde, was ever going to be good enaugh for me. My world consisted of three amazing girls, a big dream and a dog.


Just a second ago I typed 'Monica' into the searchbox on facebook, and then I typed in Sunniva. After that I went to my own profile. I notoced we are all listed as 'in a relationship with...'. If someone told me this a year ago I wouldn't believe them. Not even if the King was the one to tell me.
I'm happy. And knowing that I'm not the only one who's happy, two of the best girls in the world is also happy, makes me even happier. AND I know there's three happy (and lucky) guys out there as well.


The irony is, of course, only one of those guys lives in Førde. Which tells you what about the guys in Førde?


That's right. Most of them aren't good enaugh.]


hei pus, love gurthi

Ingen kommentarer: