1. des. 2008

Til Mandag

Dei siste ukene har mandag vert ganske forhatt. Den påstanden er faktisk ganske underdrevent..

Men i dag har eg funne en positiv ting med mandag, som eg tør påstå at eg faktisk elska med mandag, og det er det at man kan begynne å planlegge helga!
Og atm ser helga mi sånn her ut:
Fredag: geofag prøve, stallen med Silje&Sunniva H &Katrine&Ida (foreløpig er det bare Silje som veit om det)
Lørdag: Stå opp tidlig og begynne på julegavene, synge på Jul i Førdehuset, Førde å kjøpe fleire julegaver, med Sunniva G, tenkte eg. Ho veit heller ikkje om det enda :) og lørdags kveld har eg både lyst å chille, og eg har lyst ut. Vi får se!
Søndag: stallen i 12 tida med Silje, og ellers slappe av og kose meg.

Eg har rett og slett alt for dårlig tid, har eg funne ut.
Øverst på ønskelista til jul står fotografisk minne og tid. Om du har liggande til overs er det bare å pakke det inn og sende det i posten!

Oi, og i dag har eg sotte på KNE på Luna i trav, med hendene rett ut i været. Jøss, for en balanse.

You self destructive
Little girl Pick yourself up
Don't blame the world
So you screwed up
But you're gonna be ok


No føler eg meg så teit som det overhodet går an, og når vi først snakka om teite ting. Er det ikkje teit at 1. desember er verdens aids-dag? Ka i alle daga?! love gurthi.

3 kommentarer:

Sunniva sa...

It's AIDS day..

Eg skal jobbe lørdag. Og neste lørdag, faktisk..

ditta virka som en sur kommentar, så eg slenger på ein:
:-D

Arve sa...

:-D

Guro sa...

Nehei? Det sugerr! No lørdag er vell den vakta du skulle ta for ho... Ja.
Bah! :(

:-D