8. des. 2008

Press


Det er mandag, og snart helg. Derfor har man, sjølsagt, begynt å planlegge helga. Og atm ser det sånn her ut:
fredag: avslutning med kulturskulen + eg har lyst på Ylvis III på Førdehuset, men tvila på at det er billett til meg igjen. Vi får vente og se!
lørdag: Handel julegaver med pappa, ri en tur! Og Avslutte dagen med jentekveld hos Sunniva. Var snakk om en liten tur i Brendeholten og, om eg ikkje tar feil?
søndag: stallen, og resten tar eg som det kommer!

Det er mandag, eg storgleda meg til helga!

Jøss så masse rart eg har tenkt på, og funne ut i dag. Blant anna at det å få tid til alt på lørdag, i tilleg til å sove nok tima kan bli vanskelig. Og at onsdag og fredag er dei beste dagane å ha prøver på.
En merka virkelig at det pressa på skulen no, og eg har virkelig ikkje peiling på kordan eg ligger an i enkelte fag som td. Engelsk og naturfag. Men det finner eg vell ut snart!
Den uka her er det mappeinnlevering norsk, 4 tekster. Vi har tatt opp igjen norskprøven i dag, og vi skal ha samf prøve på torsdag. Så er det engelsk tentamen på neste tirsdag, og mattetentamen neste torsdag. Så er det volleyballturnering, og juleferie.
Eg merka at eg skal greie å komme meg gjennom dei to ukene her!

Ja.

love gurthi.

1 kommentar:

Unknown sa...

Eg hata alt som slutta på -ess.
Stress, press, mess ..

Eg gledar meg til helga:)