20. des. 2008

Søndag

Jøss, ka skjer med tida? Det er det einaste spørsmålet eg sitter inne med.
No er det 6 daga sida sist eg blogga, og sida då har det skjedd litt av kvert. Kort oppsummering:
- datt av hesten, endte på akutten
- gikk glipp av engelsktentamen
- gikk ikkje glipp av mattetentamen
- Julefest på Solvang
- Øyrane arrangerte juleball på Badabing
- Volleyballturnering/siste skuledag
- Det er 4 daga til julafta

Men kan vell trygt sei at det var mange som kom fyllasjuke på skulen i går, og volleyball spillinga var ganske slapp og useriøs, sett bort i fra sportsklassane og dei som hadde engasjert seg i 'bra utkledning'.

No er eg på Askøy, som eg blei enig med meg sjøl om i går at er den nest beste plassen å være. Den beste er sjølsagt Førde...
Og imårra er det søndag, igjen. Denna søndagen er det søndagsåpent i Bergen, butikkane åpna kl 2. Det seier vell litt om ka eg skal gjøre imårra? Nemlig, sove lenge og handle siste rest av julegaver. Så skal eg kose meg i bilen i 3 tima, eg gleda meg allerede.

SHIT, eg har fortsatt ikkje levert norskmappa på fronter..
Ha en fin lørdagskveld alle i hopa, love gurthi.

1 kommentar:

Anonym sa...

Eg har tagga deg:)