7. des. 2008

Dag

I dag er det søndag, og helga er snart over. Den helga her ahr eg fått gjort nesten umulig masse! Og til gjengjeld har eg fått en minimal mengde søvn. Gjett kem som skal i send før 11 i kveld?

Fredag tok man en tur til sandane og var på konsert med Musikklina på Firda vgs i Vereide kirke. Etter det dro man på rema, på hybelen til Sunniva å la fra seg all bagasje (dumt gjort), og gikk til Sebastian. Der var Jonas og Malin og Tore, og vi gjorde ingenting altfor lenge. I 4 tida tok vi på oss skoa og gikk heim igjen, og vi kom oss i seng ca kl 5. Opp igjen litt før ni, og gikk fort til bussen som skulle kjøre oss til Førde halv 10. Vi ankom Førde litt over 11, og eg dro heim for å gjøre meg klar til konserten, som gikk litt bra faktisk. SÅ dro eg til Førde, fortsatt med den samme Sunniva'en. Og vi kjøpe julegaver til kl 6. Så dro egi stallen, og når eg kom heim fikk eg besøk av dei tre beste jentene i heile verden; Monica, Sunniva og Marita.
Monica og Marita dro heim litt over 12, og eg og Sunniva kom oss ikkje i seng før den var litt over 3.
Søndag skulle eg møte Silje i stallen kl halv 1, så nok en gang måtte vi stå 'tidlig opp'. Eg og Silje rei på lang tur, før eg brukte så lang tid som mulig på stallarbeidet.
No ser eg en House episode, og spiser salat og vingummi og kinder maxi og drikker cola. Sært..
.. Og kl 6 kommer Andrea, og vi skal lese til norsk prøven som vi skal ta opp igjen i mårra :)


love gurthi

Ingen kommentarer: