11. des. 2008

Pensjonister og Pirater

Eg skulle ønske eg en morgen kunne våkna utkvilt, og opplagt og klar for en ny skuledag. Kver morning går eg på autopilot fra senga til skapet for å kle på meg, og ned trappa for å ta båndet på Småen før vi humper ut døra. Det ar kaldt og alt for rått ute no om morningane. For ikkje å snakke om at det er glatt! Så ser eg inn soveromsvinduet til bestemor, og at det er lys bak gardinene. Og eg kan høre at ho har på radioen.
Det er då, kver mogning, at eg gleda meg til å bli pensjonist. Pensjonist og bestemor.
Eg skal sove lenge, se mange gode filma og seria. Dra på kafé med venner, og kjøre&hente barnebarn på skulen, og lage middag til dei. Eg gleda meg til å få god tid. Så god tid at kver dag snegla seg forbi, og eg har ikkje bedre å finne på enn å sørge for at det ser strøkent ut i leiligheten min til ei kver tid. Ja, eg gleda meg. Det skal bli fantastisk.

Så, når eg kommer inn på badet skrur eg på radioen, og der snakker dei om, av alle ting, pirater. Eg blei fasinert. Hendinga fann stad i går, onsdag 10.12.2008.
(Henta fra Dagbladet si nettavis)
FARVANNENE UTENFOR kysten av Somalia er i dag, ifølge FNs maritime organisasjon, de farligste for skip å seile i. De siste årene har somaliske pirater spesialisert seg på en sjørøvervirksomhet som overgår de fleste fantasier.
Virkelig? VIRKELIG?
Når eg hører nyheter om priater og sjørøver kobler eg det med to ting:
1.Kaptein Sabeltann og skatten i Kjuttaviga filmen som bestemor hadde, og som eg alltid såg når vi kom til Askøy.
2. 'jack sperrah' og kollegaene hans i Pirates of The Caribean.
Eg syns det er spennande, såpass skal eg innrømme. Eg har alltid innbilt meg at sjørøvere og pirater har vert bare film, og eg har sammenligna dei med våre forfedre; vikingane, og tenkt på dei som utdødd. Er eg den einaste som har gjort det?
Men eg smilte, og blei nesten glad for å høre at dei fortsatt er der ute og driver med det dei skal drive med.
Sjølsagt er ikkje piratane på kysten av Somalia like greie som piratane på The Black Pearl eller Den Sorte Dame (en viss sammenheng der, forresten), men dei er pirater uansett.
Dåke er søte dåke og! :)
love gurthi.

Ingen kommentarer: