1. okt. 2008

The awful truth abaout the US. und so weiter (?)

Den dagen her har vert pretty amazing.
First of all: eg har med ei klype salt fått start på min egen data! *applaus*

Ellers har det vert EL-day (Eller nåke i den duren..) på skulen i dag. Det vil sei ate det er bare dobbeltima:
1-2 t. spansk: Eg fikk lese ie t tennisblad, og sende prøver fram og tilbake i rekka eg satt på. Også fortalte eg om nynorsk og bokmål.
3-4 t. historie: Eg ELSKA mr. Hansen! Ååh, han er faktisk dansk. Tru det eller ei! Vi snakkas masse om Danmark, fortalte normann/svensken/dansken vitsa, og så leste vi om 'feds.' og Anti-feds'.
5-6 t. algebra: Eg forstår tilnærmalik ingenting, og blir sittande å se ut vinduet.
7-8 t. fransk: .. Der eg helelr ikkje forstår nåken ting. Og så er det en s¨nn kjempe sur student-teacher som er å hjelper til i fransken.. Eg hata han! Rett og slett, usj.

Så var vi ferdige i 2 - halv 3 tida, og satt å prata med folk før dei skulle rundt om kring å møte andre eller ta kjøretima eller heim igjen eller på cheerleading øving.. Så kom vi heim. Såg Gilmore Girls (katten, Gweeny (?), låg på fanget mitt gjennom heile episoden!!) og spiste My Little Pony kjeks. Dei er fantastiske!
Så gjorde vi litt lekser, Cheryll kom heim og vi spiste middag. Savannah bestilte skuleringen sin, og vi gjorde litt til lekser. Så har vi sett på bilder på dataen min!
Eg fortalte kem alle var, og alt som er om skulen omtrent. Og kordan eg og Sunniva og Monica og Marita kom i kver vår klasse.. Savannah er òg ganske imponert over det!

No har eg nettopp dusja, og Savannah er i dusjen. Etterpå skal vi spise Dirt (don't ask..) og se Juno!!!
IM SO EXITED
Imårra kommer Obama hit, så Savannah har fått fri fra engelsktimen sånn at vi kan dra å se han. Og etter at vi har sett Obama, så blir eg med pappa og Tim mens Savannah drar tilbake til skulen.
Eg og pappa og Tim skal nemlig ut å fly!
.. Og etterpå blir eg med Savannah på jobb igjen.

DELAYS
Eg har nåke veldig trist og veldig kjekt (!!!) å fortelle alle dåke der heime; heimreisen er blitt utsatt.. Håpa eg hvertfall! As we speak driver vi å ringer rundt og hører om det går an å få gjort nåke med flybillettane osv.
Vi har nemlig blitt tilbudt billetta til en STOR football'match' som skal være i Maddison på lørdag etm. Så forhåpentligvis flyr vi herfra søndag morg. istedenfor lørdag kveld.
Det hadde bare vert
ggrreeaatt.

Spørr!

love gurthi (&Savannah)

2 kommentarer:

Anonym sa...

BILDER fra flytur er eit MUST!
Eg misunnar deg:(

Virkelig.
Korleis er den amerikanske skulen? Som på film?:)
Korleis følast USA i det fulle og heile?!

Guro sa...

Mohahaha!!

njaaaa, kanskje litt kanskje? JA!
flotttt!!!!