28. okt. 2008

Engelsk 24/7.. nesten

No er eg tilbake til den perioden då eg snakka engelsk heile tida. Å sei heile tida er kanskje å ta litt hardt i, men eg snakka engelsk når eg er heime hvertfall, til både mamma og Kate.
Woot, kem er Kate?!
Kate er en lærer fra La Crosse som er med på et utvekslingsprog. i Førde, og vi er sjølsagt vertsfamilie :)


Og i timane og friminutta på skulen går det heftig for seg med diskutering av valget i Statane. Neida, eg savna ikkje gjengen i La Crosse i det hheeiillee tatt.

No er det kaldt ute, uværet er slutt og det har slutta å regne. Eg velger å tru at det verste høst-regnet har regna fra seg. Det har snødd i dag, men ikkje nok til at det la seg då, sjølsagt. Men snøen ligger et godt stykke nedover fjella. Og eg sitter inne i joggerdress, sjukkesokka, kakao og brownie (nåke mystisk mamma og Kate har smurt sammen hvertfall..), hører på en Taylor Swift sang som Savannah nettopp sendte til meg på facebook, og hører på mamma og Kate snakke om alt og ingenting.. Eg savna Savannah, men alikavell blir eg i Førde.
Det verste er at eg veit at det eine som holder meg veldig igjen er nåke som eg ikkje har en gang. Nåke eg ikkje har tilgang til.

.. Og så er det Sunniva og Monica og Marita og resten av familien (slå den du!!) og Småen og stallen. Sjølsagt :)
No skal eg fullføre et 'bidrag' til boka til KJETIL OG SVEINUNG FRA KJETIL OG SVEINUNG FILMANE.
Så skal eg ta en dusj, og så skal eg på hotellet (Sunnfjord) å spise middag med amerikafolket! Wwish me good luck.
love gurthi.

1 kommentar:

Yvonne sa...

Hørest kjempe kjekt å ha ho Kate der! Må vere veldig koselig. :D