26. okt. 2008

And now Egypt seems so very far away



Søndag.
Akkurat som.. en bamse i en tegneserie eg fulte med på når eg var liten seier; jeg haater rosenkål!
Så seier eg; Eg haata søndaga.
Og ikkje spør meg koffor. Søndag er egentlig en veldig deilig og avslappande dag, men eg kan ikkje fordra den. Kanskje om man hadde kalt den for nåke anna enn søndag. Bare, søndag (!!)liksom. Det einaste positive med søndaga (Som eg kan komme på no) er at vi vanligvis spiser nåke godt til middag. Ellers er søndaga bare chill, alt for chill. Og så er det dagen før mandag, og vi lika ikkje mandaga heller. Men eg må prøve å se det positive i det negative; det er bare 6 daga til helg!
Nei, veit du ka. Det er faktisk ikkje så jævlig. Den uka her blir ganske bra! Internasjonal uke eller nåke sånt? Du skal få en timeplan:
mandag: vanlig skuledag (Og Charlotte har bursdag!!)
tirsdag: 2 tima prosjekt, internasjonal dag
onsdag: prosjekt
torsdag: vanlig skuledag
fredag: OD-dagen.

OD-dagen skal eg jobbe på Solvang. Hipp Hurra.

I går var jo en kjekk kveld, syns eg hvertfall. Kver si meining! Eg var med Jostein, og Jostein er en av få gutta som ikkje vender bakhodet til når du skal gi dei en klem.
--- Og nåke i går var bare kjekt at ingen fikk avbryte.
No skal eg spise middag, og vaske/rydde. Stress med amerika besøk. Men det er meir kjekt/koselig enn stress!

love gurthi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eg har laga kake til Charlotte so du må ta med kameraet!:D

Guro sa...

WILL DO!