17. okt. 2008

Burrn Marita

Tidligare i dag var eg innom bloggen til en random fyr som skreiv følgande 'anmeldelse' om Sex and the City - get carried away:
Så hva får vi se når Sex og singelliv er på skjermen? Jo, fire av Amerikas minst atraktive kvinner, som ingen hetrofil mann engang orker tanken på å se naken - enda mindre forestille seg å ha sex med. Og kanskje det er agendaen med serien.. å gjøre de stakkars mannfolka som uheldigvis zapper innom en av episodene om til ikketenkende bøger? Tenk å se skinnfilla Sarah Jessica Parker avkledd helt kliss naken er nok til å få enhver hetrofil mann til å klatre opp Brokeback Mountain og hoppe inn i teltet for litt mandig trøst og omtanke. Foresten en artig ettertanke at netopp Sarah Jessica Parker nylig ble kåret til verdens minst sexy kvinne i bladet Maxim. S J Parker minner kanskje mest om noe du kan fore med gullerøtter på den nermeste bondegård, men hun er alikevel den mest attraktive dama i serien. Det sier sitt. Jeg har sagt mitt..............

Altså, virkelig: Går det an å syns at ho er stygg?
Det kan godt hende faktisk. Men etter 23456789 episoda er eg hvertfall helt 'blenda', og eg innrømmer at ho er min yndlingskarakter i serien.
Det seier jo litt om meg vil eg sei.

Marita syns at eg er den i 'vennegjengen' som er mest 'Carrie-aktig' (Carrie Bradshaw er då karakteren til Sarah Jessica Parker i Sex and the City), og at det er positivt. Sunniva, on the contrary, syns Carrie er helt jævlig, og irritera seg så voldsomt over oppførselen hennas at ho omtrent ikkje kan se en episode uten å rive av seg håret.
Menhei, vi er alle forskjellige!

Ka syns du om Sex and the City filmen?
Kass karakter er du mest lik, og kem lika du best?


I 'friti
men'(studietimen) i dag såg vi the Grudge i klasserommet til Monica (det vil sei A-klassen). Eg sovna på gulvet, og så gikk eg på Domus.
Eg vil sei at vi har det koselig eg.
Og imårra skal eg være i stallen kvar over 8. Eg gleda meg sånn!!!
På tida å ta kvelden,
love gurthi.

4 kommentarer:

Marita sa...

Korfor er det burrn MARITA?????

Guro sa...

FORDI DU SYNS HO MINNA MEG OM HO, OG DET ER MANGE SOM SYNS HO ER HELT JÆVLIG""!!! D:DDD

Marita sa...

MEN DET SYNS IKKJE EG!
OG DET MINNA IKKJE! EG SA BERRE AT VISST DU SKULE VERE NÅKEN SÅ VAR DET HO..!

Guro sa...

mmhmmmm, jaah! Kom med den! :p