29. sep. 2008

'when I get a boyfriend, Im going to make him wear cardigans with stripes, and slim jeans!.. Maybe Ill just get a gay bestfriend? Now were talking..'

Nok en soendag paa Mall of Amrica.
Det er det stoerste kjoepesenteret eg har vert innom i heile mitt liv! Og tru det eller ei, dei skal bygge det dobbelt saa stort. Hoerte du det Harald: DOBBELT saa stort!

Ellers har vi lest utallige 'vitsa' om Chuck Norris i dag: Chuck Norris once leaned against the pisa (?) tower in Italy..

Og saa gleda vi oss til vi bli voksne og skal gifte oss med rike menn aa kjoepe alt dei har av klaer paa baade: h&m, Urban Outfitters og Forever 21.

No er klokka kvart over ti, og imaarra skal eg ha foerste dag paa highschool. ENJOY!

love gurthi.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bilder Guro, BILDER!
Eg er så spent at eg holder på å urinere på meg.
Og eg er faktisk relativt sikker på at det var ein Airbus A330, skjekka tilogmed med ruta du flaug med når du var oppi flyet, og der stod det at ruta du flydde, brukte Arbus A330-300, må i så fall ha vert at dei skifta rett før flight:)

Men uansett, kvifor ikkje æøå? Har du ikkje med deg pcen din? For den har jo norske bokstavar?:O

Og syns du skal skrive lengre og meir utfyllande innlegg, sjølv om eg forstår at du sikkert har det travelt med å dra på enorme kjøpesenter:)

Sunniva sa...

Eg elska tittelen din, for eg er så enig!!

How are you honey? Fortell alt!!!
eg tenkte eg skulle skrive deg en lang mail etterpå, med spørsmål du må besvare :)

Miss you!

Guro sa...

MORTEN: Jaa, eg sjekka eg og, og det var airbus A330 :) Det var jo fint..
Ogsaa det m,ed bilder og data of ae, oe, aa.. Nei, eg ahr ikkej brukt min data til andre ting enn aa vise bilder fra Norge enda, for dei har ikkje traadlaust internett, og det er saa praktisk at Savannah sin PC staar paa heile tida! Og daa gidder eg ikkje begynne aa styre med min..

SUNNIVA: Jaa, daa er vi 3!

EG har svart! :))

Mizz yah 3v3n moa! (haahaaa!!)