16. okt. 2008

piZd


No er eg sint, frustrert, irritert, sur, gretten og rett og slett rasande. Bare tanken på Leon gjør meg agressiv!
Nei, naturfag 'prøven' (om man kan kalle det det) gikk ikkje bra. Og å sei at det gikk 'ikkje bra' er midlt sagt...
med mindre du er ute etter en heftig ord-krig og et slag i trynet bør d være forsiktig med ka du seier til meg. En sokk i feil skuff kunne gjort meg rasande! Lunta er skremmande kort.
Ja, så til de grader irritert er eg.
Det verste er egentlig at eg kunne ha gjort nåke anna enn å sitte å lese i heile går.

Eg trur en kombinasjon av dei tinga her kunne fått meg i bedre humør igjen:
-
En armkrok å sitte i mens eg(vi?) ser House
- Ei skål med sjokolade. Rein melkesjokolade
- En god film med to søte jenter i Naustdal?
- Bare ligge på sofaen å kose meg resten av dagen.

Veit du ka? Eg skal gjøre alt i mi makt for at det skal gå i oppfyllelse!
Åh, vent.. VI SKAL JO HA GEOGRAFIS PRØVE IMÅRRA, og eg har ikkje lest nåkenting fordi eg har fokusert på den utrulig stygge naturfag prøven.
Såeh, liksom.. drit i å smile til meg resten av dagen :)

.. Eg skal til bestemor å spise middag, det hjelper litt:
-
Gode, heimelaga kjøttkaker

- Evig optimimsme fra bestemor si side. Eg kan bli påvirka..

Ellers har eg fått tidenes mest spennande melding i dag (fra Paul):
Ingenting å vise.

Kor mange ganga har du fått den meldinga fra nåken?

love gurthi.

3 kommentarer:

Andrea sa...

Eg stemme for at du klarer å gjer alle dei tre siste tinga vertfall viss du kjem til Naustdal ! :D

Andrea sa...

Eg stemme for at du klarer å gjer alle dei tre siste tinga vertfall viss du kjem til Naustdal ! :D

Guro sa...

Det stemte visst eg og for! :p