14. sep. 2009

sjiiuaretasas jajaja

Ei helg i Janesville paa Camp Rotamer er overstatt, og eg er en smule klokare enn eg var fredag formiddag. Det har definitivt ikkje vaert den beste helga i mitt liv, langt ifra vil eg sei. Men eg har laert ting den helga her, og det er ting eg ikkje trur eg kunne ha laert naaken andre plassa. I tillegg har eg blitt kjent med to dusin godtfolk.
En av tinga eg har laert er at spraak er en fantastisk ting. Eg har alltid tenkt paa meg sjoel som heldig som kan engelsk saapass godt som eg kan og har hatt engelsk i 10 aar paa skulen. Men den helga her var ikkje engelsk nok. Ikkje overhodet. Det hadde vert nok om eg kunne norsk og engelsk og spansk og fransk og tysk og thai og japansk og slovak og masse masse meir. Eg foelte meg rett og slett uttafor fordi eg var 'stuck' med engelsken min. Og det at eg kan norsk hjalp meg bare naar eg snakka med Einar (kommer link til bloggen hans STRAX, norsk rotary student i Portage). Eg angra en smule paa at eg ikkje fulgte med i timane dei 4 aara eg hadde spansk. Alikavell gikk eg ut med 5 i spansk fra baade Hafstad og FUSK. Kan du forklare meg kordan det skjedde ??

[I've now spent a weekend a Janesville, or Camp Rotamer if you want. I can definetly say it hasn't been the best weekend. Not even close. But I've met people from all over the world and I've learned stuff I never even thought of.
One of the many things I learned is that language is an amazing thing. I've always thought of myself as lucky for my 'rather good english' and for having 11 years of english-classes behind me. But this weekend being good in english just wasn't enaugh. It would have been good enaugh if I knew german or spanish or french or slovak or thai +++. But I don't. I, and for the first time, felt 'left outside' because I only spoke english. It was a weird feeling, and a good experience I think. I really regretted not paying attention through 4 years of spanish lessons, and I wonder how I got out of it with an A?]

Ellers skal eg laste opp maaange maaange bilder. Bade til facvebook og til bloggen min. Men i kveld har eg rett og slett ikkje tid. Og, uheldigvis, eller heldigvis, ser det her ut til aa bli ei veldig travel uke. Eg skal sjoelsagt paa skulen mandag - fredag. Torsdag kveld haaper vi aa faa billetter til 'showet' eg blogga om tidligare. Fredag er det 'homecoming game' og loerdag er det 'homecoming danca' (eg skal faktisk innroemme at eg gleda meg meir til kampen enn dansen..). Og eg har spurt Sav og vi kan gaa en liten fjelltur paa soendag. For det savna eg. Aa vaere ute aa bevege meg.
Saa sjoel om eg har ei stressande, men kjekk, uke foran meg saa skal eg proeve aa faa dei bildene opp saa fort som mulig! Ha en fin mandag og ny uke, og GRATULERER MED DAGEN SUNNIVA!! Den HER er dedikert til deg! Du er den beste jenta i heile verden.
hei pus, love gurthi

Ingen kommentarer: