20. sep. 2009

Kjære Anse!!!!!

Det har blitt lite blogging i det siste. Eg kan klandre alle i heile verden for det. Men tru det eller ei, sannheten er at det er min, og bare min feil (tulla! egentlig er det alle lærerane på Central sin feil). Men uka har egentlig gått ganske fort. Eller veldig sakte. Eg kan hvertfall ikkje huske mandag.
Anyroadzz er det innlegget her dedikert til min beste fetter:
(av ingen anna überkul grunn enn at han er bezt)
Det har vert homecoming week. Så det har vært forskjellige kleskoda kver dag. Vi hadde feks en westernday og en twinday. Western day gikk folk med cowboyhatt og skjorter og lasso over skuldra, og på twinday kledde du deg likt som en anna. Tvillingen min for dagen var sjølsagt Savvy.
Så, enedelig, kom fredag og eg var så utslitt at når vi først dro på footballkampen (som vi hadde gleda oss til heile uka) så fikk eg ikkje med meg om Central vant eller ikkje. Ja, så trøtt var eg. Vi dro 20 min før kampen var slutt og sovna før kl var halv 11. Så kom lørdag og homecoming dance. Planane var enorme.
Vi skulle kjøpe svarte pumps på wallmart, Savannah skulle på dans fra 1300-1500, vi skulle dusje og finne fram alt vi trengte, vi skulle finne fram det vi ville ha på oss etter dansen og vi måtte finne fram ting til å overnatte hos Allison.
Vi skulle til Kelly å gjøre oss klare, og der møtte vi Allison og Becca (og Kelly sjølsagt) vi gjorde oss klare og hørte på dårlig musikk. Så kom det 352645678 gutta (minst! Greit, eg telte dei ikkje... Kanskje det var 9. Eller 10) gåande nedover veien og vi satte oss i bilane å kjørte til Evan og kom dit FØR guttane som hadde gått heile veien ned til Kelly. Så spiste vi og prata og lo, og så, endelig, dro vi på homecoming. Mitt første og siste, og antageligvis einaste, amerikanske homecoming. Det var diskolamper. Det var punsj. Det var folk som dansa. Det var fargerike fine/Stygge kjoler og det var en DJ. Vi dansa i 2 tima før vi satte oss i bilane våre og kjørte til Zach. Der fortsatte festen. Og i all hemmelighet hadde Zach funne fram masse stygg techno-musikk og han hadde kjøpt ei røykmaskin-lignande-ting og strobelys (?) og neonrør og mange kule/mystiske ting som gjorde at vi fikk lyst å danse en liten time til mens vi ''feira bursdagen'' til Patrick.
Så såg vi I love you man, så sov vi litt, og så dansa vi en siste halvtime før mamamen til Allison kom å henta oss kl 3 og alle jentene overnatta der.
DET var ei kort oppsummering av min amerikanske homecoming. Og eg kan fortelle deg at det var kjekt og at vi lo fo' sho' bro'!
No er det ny uke. Nye lekser. Nye prøver. Nye quizzer. Nye alt-for-få-timer-med-søvn. Nye dusjer du egentlig ikkje har tid til. Nye gymtimer du skulle ønske var dobbelt så lange og mattetimer du skulle ønske var dobbelt så korte. Og nye noter du skulle ønske du kunne synge. Og så er det Oktoberfest weekend. Vi har allerede planlagt nytt 'rave-party' hos zach lørdag kveld. Og vi har allerede begynt å glede oss. Og vi har allerede begynt å finne fram musikk.

No hører vi på Hannah Montana - party in the USA. Ikkje klandr meg:
1. Savannah satte den på
2. Den er fengande
(eg skammer meg alikavell)
Ha en fortreffelig MANDAG!
hei pus, love gurthi.

3 kommentarer:

Helene sa...

Herregud Guro! Det virka som du har det virkelig helt fantastisk, har du ikkje? Jo, det har du!!!! Eg missunna deg :)

Andypandy Eyecandy sa...

No koste eg meg med spaghetti, litt dau brus, og innlegget ditt! :) Takk for dedikasjonen, setter virkelig pris på det! :P

Keep in touch!
og god bedring ;)

Fetter-klem :D

Guro sa...

Eg kosa meg ja!! Det gjør eg :)))

Og dau brus er ekkel, ææææææææææææææææææææææææææææææææææææææsj!!!