24. sep. 2009

Hey sista, go sista, soul sista, flow sista

Eg skal fortelle deg en ting eg. Og det er at eg har fått ei søster. Gret, eg skal innrømme at ho har vert søstra mi i vel en måned no, men det har ikkje nåke å sei. Poenget er at eg har fått ei søster. At eg har fått ei søster betyr at eg kan fortelle ho ka ho ikkje burde ha på seg når ho går på skulen. Eg kan fortelle ho kor ekkelt ho lukta. Kor rotete ho er. Kor oversminka ho er. Kor stygt det bildet er av ho. Ja veit du ka? Eg vil nesten påstå at eg glir rett inn i rollen som søster. Storesøster, blir det forresten. Sida Savvy har bursdag i desember.
Det at eg er søstra hennas betyr og at eg kan le når andre folk pirker på ho. Det er fantastisk. Og vil kan sitte inntil/oppå kverandre å se på film eller spise is fra samme isboksen med to skeier. Vi kan være sjuke sammen og gå til og fra skulen sammen og snakke om lekser sammen og lage middag sammen og legge oss samtidig (ja, ikkje sammen..)
Zach hadde nåken fenomenale bilder og FILM av Savannah, og det lo vi hardt av tidligare i dag. Bare vent, en dag kommer det et blogginnlegg med ei REKKE uheldige bilder av godtfolket. Ikkje bare Savannah.

[Believe it or not, I've got a sister. Fine,fine,fine, I admit that I've had a sister for about a month now. But that's not the point. The point IS that i have a sister. This means that I can pick on her whenever I want. i can tell her what to wear or not to wear, I can borrow clothes, I can tell her when she's wearing too much make-up and I can laugh with her and agree on the fact that that is a bad picture of her. I must say; I really think I'm doing a good job on this whole sister-thing. Actually I'm not only her sister, but her older sister, since Savannahs birthday is in December. HAH! Being sisters means that we can sit so close that we're almost on top of eachother while watching a movie and we eat icecream with one spoon each. We can be ill together and walk to and home from school together. We can talk about and do homework, make dinner together and go to bed at the same time (.. not together).
One day I'll post a lot of unfortunate pictures of aaaaaaaaaallllll the people I care about in La Crosse. Not only Savannah.]

Voulez vous coucher avec moi ce soir
Voulez vous coucher avec moi

No er eg ferdig med alle leksene mine. Og kjemileksa i dag var gjort på 8 min (ja, eg tok tida) OG eg syns det var kjekt!! hjelpemeg. hei pus, love gurthi

Ingen kommentarer: