26. sep. 2009

I miss you, miss you










Når det er sagt vil eg sei at alle som kjenner meg veit at det er hvertfall en ting eg savna meir enn alt det her; og det er sjølsagt Sebastian.
Den helga her er det Oktober fest. Vi kommer til å spise så masse usune og ekle ting at.. du veit det rett og slett ikkje. Visste du forresten at no er det akkurat ett år sida eg var her sist? I fjor var eg her óg under Oktober fest. Og i går var det akkurat en mnd sida eg forlot Flesland?
Eg veit ikkje om det har gått fort eller sakte. Men det har gått. Og det har gått bra.
[I would like to say that everyone who knows me knows that there's one thing I miss more than alle the norwegian chocolate and cheese; of course, Sebastian.
This weekend its oktober-fest. We are going to eat lots and lots of not-healthy food! By the way, did you know that I was in La Crosse exactly a year ago?? And also, yesterday was the 24 th. which means it's a month since I left Bergen. It's been a good month.]
No må vi virkelig rydde rommet vårt, visst ikkje får vi ikkje lov å gå nåken plass i mårra. tjoohei!
hei pus. love gurthi

5 kommentarer:

Helene sa...

Eg skjønar virkelig at du savna alt det der! Herregud.
Virka som du har det helt fantastisk. Kos deg :)

Guro sa...

Kverdagen er ikkje helt den samme uten.......

Mari sa...

Wow, eg syns tida har gått fort. Men eg elskar å sjå at du har det bra. HIIH kos deg!!

Unknown sa...

Men dåke ha no vatn?

Guro sa...

JAMMEN VI HAR IKKJE VANN SOM SMAKER NORSK!!! Det smaker klor. Bassengvann. Eg tulla ikje!