28. sep. 2009

eg er verdens heldigste jente av følgande grunna:

  • Eg veit kordan det føles å bli elska
  • Eg har skilte foreldre, men som går godt overens
  • Eg har foreldre som er glade i meg uansett kordan eg presterer eller ser ut
  • Eg har faktisk en heil familie som er glad i meg uansett kordan eg presterer eller ser ut
  • Eg er nåla i høystaken som var så heldig å fikk være den del av ei rotary utveksling
  • Eg har ei håndfull venner som støtter meg gjennom tjukt og tynt
  • Eg har en kjæreste som er så fantastisk at eg har problemer med å tru at det er sant
  • Eg skal ha 3 KNALLBRA vertsfamilier det året her
  • Eg har hatt en hund som elska meg, og som eg elska høgt høgt høgt
  • Eg har en heim eg føler meg trygg i
  • Eg har forhold (kjæreste, foreldre, venner)som bygger på tillit
No gir eg meg. Dataen min har den siste halvtimen skreve alt eg har skreve baklengs.

[ The following reasons makes me the luckiest girl on earth:
  • I know how it feels like to be loved
  • My parents are divorced, but they still get along very well
  • My parents love me no matter what i achieve or how I look
  • In fact, I have a whole family that will love me no matter what i achieve or how I look
  • I am AN ROTARY EXCHANGE STUDENT!!!
  • I have friends that supports me through whatever
  • I have a boyfriend so amazing I can hardly believe it's true
  • I'm going to have three GRRRRRRREAT hostfamilies this year
  • I've had a dog that loved me, and that I loved higher than anything else
  • I have a home where I feel safe
  • I have several relationships (parents, boyfriend, friends) that is built on trust
That's it for today. The last 30 minutes my computer has been writing everything I typed backwards. ]
Godnatt og sov søtt! hei pus, love gurthi

Ingen kommentarer: