24. feb. 2009

That girl has love


Kordan har det seg at når eg en sjelden gang våger å sette meg ut i korridoren, her, med dataen, så er det ca. ingen pålogga msn eller facebook? At det går an! Ka gjør folk på i ferien?
Eg håpa dei ler. At dei sover. At dei er sosiale. At dei er oppe seint. At dei har det bra.

Sjøl om vinterferien ikkje er over enda storgleda eg meg til påskeferien (les: palmehelga). Då skal eg ta med dei tre herligste jentene i heile verden til Hemsedal, og vi skal ha det aawesome! Eg referera til ei fantastisk helg: her

I dag var været fantastisk. Vi kjørte i skogen i laussnøen, i solnedgangen. Eg var heile tida sur for at eg ikkje tok med kameraet mitt. Men for å sitere Alf Prøysen; du skal få ein dag i måra..
Forresten er alle Prøysen sanga kjempekoselige, og det er forsåvidt stemma hans og. Eg lika Bolla Pinsvin.

Fordi eg og Rolf fikk en gratis piza når vi var på Peppes i går, så blir det pizza til middag/kvelds i dag og.
That was too real to ever be fake
That was too strong to ever be forgotten

That girl has love

love gurthi.
bilde fra i fjor vinter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Alf Prøysen var alkoholiker
og, NIPPEL!!