1. feb. 2009

Cuantos amigos tienes?

Først vil eg begynne med å innrømme at det er sjelden eg blir kjent med så mange nye på et år. Men no skal eg ramse opp alle som eg snakka meir eller mindre daglig med, som eg ikkje gjorde før:
Kristina
Anette
Andrea Kristin
Charlotte
Tore
Eirik
Ingvar
Viggo
Joakim
Marius
++

Et saftig fleirtall av dei eg hilser på kver dag ville eg ikkje ha hilst på for et år sida. Enten fordi eg ikkje ante kem dei var, eller fordi vi rett og slett ikkje kjente kverandre.
På lørdag såg en film sammen med Andrea og Kristina, hos Kristina.
For et år sida visste eg ikkje kem Andrea var, og Kristina visste eg kem var men tenkte aldri at eg og ho skulle bli venna (igjen, ettersom at vi visstnok var venna i barnehagen?). Og for et år sida visste sikkert ikkje Andrea kem verken eg eller Kristina var. Rart.

No skal eg se film og spise smash med mamma og Småen.
love gurthi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Er det et juletre i bakgrunnen der? =D

Guro sa...

Jepp, bildet er nok tatt på sjølvaste julafta!