16. feb. 2009

I'd prefer a blond girl, please

Så satt eg her, nyklipt med glansvask i håret. Og til dåke som kanskje misforstår tittelen, og fortsatt trur at det går an å farge (i den sammenhengen her; glansvaske) håret blondt, nei. Det skal ikkje bli lysare. Tvert i mot.

Helga gikk veldig fort. Så fort at eg allerede i tredje time i dag syns det var på tide med helg, igjen.
Fredag tok man buss omtrent direkte fra skulen og rett til Sandane der Mari og Sunniva gikk med i møte. Etter meir enn nok sumling fikk vi sakte men sikkert 'ræva i gir' og kom oss på Mona Lisa, der bursdagsbarnet, Sebastian, ++ venta. Vi spiste oss gode og mette, før neste stopp var hybelen til Sebastian. Der prata vi, hørte på musikk, spilte keyboard, spilte gitar, sang og såg 'Epic Movie', om eg ikkje huska helt feil? Utpå natta (det vil sei 3-4 tida) tok vi taxi til kveldens siste stopp: Senga til Sunniva.
Lørdag var det 'tidlig' opp, og tre småstressa jenter sprang heile veien til Sandane sentrum for å nå halv 1 bussen til Førde. Så var det tur med Småen og middag, før eg møtte opp på UKM, som forresten holdt et eksepsjonelt lavt nivå i år.

Og lørdag kveld var det 18x4 bursdagsfeiring på Eikaas Ungdomshus. Og uten å trekke forhasta konklusjona, så trur eg eg kan bekrefte at dei fleste som var der hadde det kjekt. Dei fleste eg har snakka med i ettertid, uansett.
Håper alle har hatt ei någelunde like kjekk helg som meg, sjøl om sant skal seiast, det skal godt gjørast! love gurthi

Ingen kommentarer: