17. nov. 2008

To amuse oneself

(når eg skreiv detta begynte eg automatisk å synge; one way, or another, I'm gonna find you, I'm gonna getcha getcha getcha getcha one way or another...... Tankane sprang løpsk og eg følte plutselig en trang for å se Mean Girls (Som forresten er tidenes beste jentefilm) i nærmaste framtid!)
Den helga her har vert meir eller mindre fortreffelig, og det å våkne opp på rommet til Sunniva søndag morgen og vite at lørdagkvelden var utrulig kjekk gjorde ikkje ting verre.

Siste 48 har vert mildt sagt stressande. Og siste 10 har eg vert; på legekontoret, hos tannlegen, på sjukehuset og på Sunde Skule, av alle plassa. Du forstår kanskje ikkje ka eg gjorde der? Hos tannlege og lege samla eg underskrifter til en underskriftskampanje eg driver på med for tida.. Heila greia går ut på at eg, in the end, skal få lov å reise til De Forente Stater som utvekslingsstudent. Og på Sunde Skule møtte eg gamle gym, KRL - og norsklæreren min for å mimre litt om før i tida.
.. Han skriev forresten under han óg!

SAY HELLO TO GOOD TIMES
No er eg ferdig med alle skjemaene og undersøkelsane (Visst du ser bort i fra at eg må skrive under på 18 ark før eg legger meg, og må kopiere opp 5 kopia av dei i mårra), og nyter en boks KOS-sjokoladepudding mens eg skriver ønskeliste. Til jul, sjølsagt.
Du skal få en liten smakebit:
1. Skikkelig stereoanlegg
2. Vintersko til stallbruk
3. m.d House, sesong 3
4. Foo Fighters CD; echoes, silence, patience and grace (Eg veit det er en skam at eg ikkje har den)
5. Tjukkesokka
6. Knut Nærum si bok; Sneglemannen
- koffor?
(henta ut fra nettprat med ingen ringere enn Nærum på nettavisen.no)
Har du alltid vært like morsom?

Christoffer Lund, Tromsø

Knut Nærum: Hei, Christoffer! Nei, jeg var morsommere
for fire år siden. Nå er jeg midt på treet, men fortsatt litt
morsommere enn jeg var da jeg begynte å være morsom,
i sjette klasse. K


I dag fikk eg ei koselig melding
fra: 95940203
Hei skal du i bursdag i dag?

Eg må sei at eg blei glad for omtanken. At nåken brydde seg så masse, og visste at kverdagen min var så hektisk at eg kunne komme til å glømme bursdagen til et visst bursdagsbarn... Men det var nok feil. Vi fant heller ikkje ut kem den mystiske avsenderen var. Andrea (Kristin, Naustedøla) sendte mld til både 1881, 1984 og 1894 - men ingen respons. Til slutt slo vi på stortromma o fikk Håkon til å søke på gulesider. Ingenting.
Er det ditt telefonnr. og du var i bursdag i dag vil eg veldig gjerne høre fra deg! Eg trenger en som kan minne meg på ting innimellom :)

... Og når vi først var inne på det om telefonnr. så kan du sende mld (evt. ringe) til, nettopp; 95940203 om du vil bli med å se Mean Girls en gang :)

No skal eg ta en dusj og høre på god musikk = roe ned.
Ha en fin kveld! love gurthi.

1 kommentar:

Anonym sa...

KOS-sjokoladepudding? Kjetil Og Sveinung-sjokoladepudding? eller?