19. nov. 2008

Oh, happy day

Oh, busy day kan eg og godt sei..

I undres... Kvifor dette gode humøret, Guro?
1. Eg fullførte alle oppgave på matteprøvene. Om det er rett eller feil gjør ingenting (enda), eg er fornøyd med meg sjøl allerede!
2. Eg fikk hjelpe Viggo med stilen hans, som forresten var usannsynlig morsom!
3. Kom 10min for sein til 'date' med Tore, han viste vei til Innsikten.
4. Elevrådsmøte, endelig nåken som engasjera seg i at eg ikkje har blitt engasjert!
4.1 Endelig nåke eg kan engasjere meg i!
4.2 Eg gleda meg allerede til basis timen på mandag!
5. Fant ut at kontordama på skulen kan BÅDE fornavnet og etternavnet mitt.
6. Fikk stipend!
7. Kom tilbake til time, og fant ut at eg hadde gått glipp av halve ENGELSKTIMEN :D
8. Fikk info om miljøtiltak i Førde for ungd. aldersgruppa 16-18.
9. Skal på møte imårra på Rodekorsbygget med bla. Tore og Kristina, OM miljøtiltak i Førde for ungd. aldersgruppa 16-18.

.. Så må eg ikkje glømme å fortelle at eg har greid å lure til meg tlf. nr. til Tore i tillegg!

No er det 3 tima til eg skal i stallen, og eg planlegger å sove. Så planlegger eg å dra i stallen til verdens beste jobb, så skal eg ta en god dusj - legge meg. Imårra er det rødekorsbyggetmøte og en tom ettermiddag som må fyllast. Så er det helg, og Sandane!
Gud, ukene går nesten for fort..

Kordan har din dag vert? love gurthi.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Min dag saug!

Men eg likte headeren din. Den var skikkeleg fin <3

Guro sa...

tusentakk (: