3. juli 2010

sommer 2010






Det var til min forskrekkelse eg oppdaga at eg ikkje har oppdatert bloggen min på ei uke, og vel så det. Kanskje to uker til og med?

Unnskyldninga mi er at dei siste dagane her i La Crosse har gått heidundrande fort. Eg har no 12 dagar igjen, og det er helt forferdelig å tenke på. Men jammen har eg hatt det kjekt, sida sist har eg fulgt mamma på flyplassen, flytta tilbake til vertsfamilie nr. 2; nan&Jerry (og Gus), hatt mine to siste rotary møter med La Crosse Down Town Rotary Club, vert i USA's største utendørs vannpakr - Noah's Ark, eg har feira bursdagen min, og sist men ikkje minst har eg blitt dei hellige atten år! Endelig. Eg har tilbragt uendelig mange timer på stranda med gode venner, og det er for tida River Fest i la Crosse, og det minner meg en smule om folkemusikk festivalen.Dei to siste dagane har eg sett en hypnotisør to ganger, spist onion rings og drukke fers lemonade, og neste uke venter time hos en 'phsycic reader'.. Synsk person? Ja, eg fikk et "gavekort" dit til bursdagen av Zach, og det gleder eg meg til! Og gruer meg... litt.

Fleire bilder fra sommer i USA kommer etter 4. Juli. Ha ei fin helg!
hei pus, love gurthi

Ingen kommentarer: