13. juli 2010

322

Naar eg vaakna i dag tidlig satt eg i senga i hvertfall 40 minutt. Og stirra ut i ingenting. Sakte men sikkert gaar det opp for meg at eg har mindre enn 24 timer igjen i La Crosse. Eg er forberedt paa et helvettes spetakkel fra snoerr og taarer paa flyplassen i maaratidlig, men eg skal og innroemme at dess meir tid som gaar, dess meir gleda eg meg til aa komme heim. Det er vel og saann det skal vaere, er det ikkje?
Alt i alt har eg hatt 323 daga i USA. I dag er min 322. dag. Er ikkje det vilt?

Det hoeres saa kjempemasse ut. men tida har gaatt saa vanvittig fort. Eg er hvertfall glad for at eg ikkje satte meg ned aa talte dagane i begynnelsen av aaret, for daa hadde det sett endelaust ut.
Legger ved naaken faa bilder fra "konferansen" den helga her: ROTARY!

District 6250!!

hei pus, love gurthi

Ingen kommentarer: