17. nov. 2009

"Wait, wait! Jenny jenny whoop? jenny jenny jenny whoop? whoop whoop?"

Det er mandag, og helga har man tilbragt i Madison.
Fredag kl 0700 møtte eg opp på Central med trillekoffert og sovepose og pute og veske, og 40 min seinare, når alle andre gikk til time, gikk eg til Mr. Bechtels rom for å slå av en prat med min høgt elska kjemilærer før eg rusla ned i 2. etg for å møte Zach (han har 'release' første time = han hadde ikkje time akkurat då). Han hadde med frokost til meg, av alle ting, og den frokosten bestod av 4 donuts (2 til meg, 2 til han), sjolademelk til han og iste til meg. Så prata vi og spiste i vel 20 min. før eg rusla mot hovedinngangen der sjåføren vår, 1 stk jente fra Frankrike, 1 stk gutt fra Brazil og 1 stk jente fra Ecuador prøvde å lempe bagasjen sin inn i et bagasjerom. Og etter nåken får straksa satt vi i bilen på vei til *trommevirvel* MADISON!
Når vi kom til Madison dro vi først på et Rotary møte, der Paci (inbound fra Taiwan) holdt en presentasjon om Taiwan, og etter lunsjen tok vi Paci med oss på shopping på ett av mange kjøpesenter i Madison. Der hadde dei både h&m, Forever 21 og Abercrombie & Fitch. Ja, eg fikk brukt litt av dei pengane eg har savna å bruke.
Lørdag var det mest orientering, og en god del mat. Rotary helger = mat, det er rett og slett en regel.
Lørdagkveld dro vil til State Street, som er hovedgata i Madison, og det var nokså kjekt skal eg fortelle deg. Vi var og på hockey-kamp, og det var veldig kjekt. Så kjekt at eg vurderer å joine et innebandy-lag neste år (Lame'o, tell me about it).


Barbara/Baboo(Brazil), Marie (Frankrike), Seyma (Tyrkia), Guro

Guro, Einar (Levanger), J/Jairo (Colombia)


Guro, Biatrize/Bia & Barbara/Baboo (Brazil begge to)

Hannah,...., Kali, Toni, Toni sin sønn (alle sammen WI) Paci (Taiwan), Guro, Marie (Frankrike) & Bird (Thailand)

I natt skal det være en meteor storm, og om du er i Norge får du uheldigvis ikkje sjangsen til å se den herligheten. Eg og Savannah skal sette alarmen på litt over 2, og så skal vi sette oss ut i hagen med puter og pledd og følge med på himmelen. Zach skal sove hos Patrick, og kl 3:30 skal dei stå opp å kjøre en plass å møte astronomi læreren til Patrick. Kor kult høres ikkje det ut? Jo, ca. kjempekult.
Så, sida man skal stå opp om under 5 timer for å se på stjernene begynner det å bli seint. Godnatt godtfolk! hei pus, love gurthi

2 kommentarer:

Anonym sa...

EG BESTILTE NYLEG ELEKTRISKE VARER TIL MODELLFLY FRA TAIWAN.

Guro sa...

NEIDA? KULT!!!!