21. nov. 2009

hhhelg!

Så i gårkveld var man på new moon. Det var tjukt i folk på Marcus (kinoen), og sjøl om vi var der allerede en og en halv time før filmen starta kom vi nesten helt bakerst i køa. Men heldigvis fikk vi gode seter allikavel.
Vi kom heim ca kl 3 og stupte i seng begge to. I dag tidlig spratt Savannah opp, mens eg fant ut at eg ville sove litt lenger. SÅ Savannah dro heime fra ca 0645, mens eg dro ikkje før 0720. Så i dag var første gang vi ikkje har gått sammen til skulen. Men dei ekstra minuttane eg fikk i senga var jammen gull verdt!
Så no ser planane for helga sånn her ut;
I dag, fredag: Kom heim fra skulen, sov, gikk tilbake på skulen ca halv 6 for å se Show Choir sin generalprøve og for å snakke med Ms. Young om nåke lureri. Så kjørte Patrick meg heim, og sida det har eg gjort ingenting. Og den siste timen, pluss litt til, har eg sove på sofaen med Savannah.
I mårra, lørdag: Stå opp nokså tidlig og hive i meg litt mat. Jerry henter meg 0930 ca, og så skal vi kjøre en lur plass å kjøpe sko som eg kan ri med. Etter det skal han ta meg med til stallen, der eg skal opp på hesteryggen igjen! Tenk at det er så utruulig lenge sida eg har ridd. Åhr, eg gleda meg. Så kommer eg heim rundt 1-2 tipper eg, og gjør lekser/dusjer/sover fram til kl 6-7, då skal vi kjøre til Kayli, der vi skal ha movienight.
Søndag; Sove litt lenger enn på lørdag, og gjør lekser. Så kommer Jerry å henter meg va kl 1530, og kjører meg til Central. Der skal vi se Show Choir opptre, og så på 'lasagna dinner', som er en del av show choir kvelden. Dei tilbyr show + middag, på en måte.
Så der har du helga mi! Som eg egentlig har gleda meg til :)
No er eg stuptrøtt, og henger omtrent over stolen. God natt
[I promise I'm going to start blogging in english as well, again! I've just been too lazy lately, sorrrrry!]
hei pus, love gurthi

Ingen kommentarer: