12. nov. 2009

1111111111111111111111111111111

Om litt under en halvtime er klokka 11:11, og datoen i dag er 11/11. Det er uvisst om eg sover eller ikkje på det tidspunktet, men om eg er våken skal eg ønske meg et IMBA ønske.

I dag har eg gjort alle leksene eg må ha ferdig til i mårra, og i tillegg til det ligger eg heile TRE dager foran i kjemi! hohoi, det er jenta si det. Og som om ikkje det var nok fikk vi et brev i posten i starten av uka:

Dear Ms. Gill:

Congratulations! Your daugther, Guro, was nominated by the Technology Education Department for student of the month. Even though Guro was not elected student of the month it is an honor to be nominated.
Sincerely; Tom Barth, Jeff Fleig, Joe Beran & Troy McDonald.
(Det er altså alle 4 rektorane våre)
Eg blei hvertfall kjempeglad.

Så no er eg klar for ei helg i Madison, og forhåpentlig vis har eg gjort alle leksene mine for den helga her, og om eg ikkje har gjort det enda skal eg få det gjort i mårra. Sånn at eg kan dra å handle søndag ettermiddag. Ja, det er nemlig en med en rød bil (les: Patrick) som har sagt at han kan hente meg, kjøre meg ut til 'the mall', og kjøre meg heim igjen. Vi får se, det kommer vel egentlig an på om eg handler nåke i Madison, OG kor masse penger eg har på kontoen. Man skal jo trossalt snart til Florida..


hei pus, love gurthi

1 kommentar:

ANDREA sa...

FLORIDA???? FANTASTISK!