9. aug. 2009

long time, no zee

Sida sist har eg fått fyr på min egen data igjen (det vil sei at yndlingsgutten min har gitt meg ei hjelpande hånd), eg har fått en fin ring som en kemsomhelst VILLE tru var sølv, men som egentlig er kvitt gull, og eg har sett Ace Ventura 2, House of Wax og den siste Harry Potter filmen (alt, nok en gang, med yndlingsgutten min) og sist men ikkje minst har eg fått en TUBE MED TANNKREM av pappa. Og veit du ka? Den er dritbra. Eg vil påstå at det er bortimot det beste med heile ferien. TULLA

Den ferien her har gått fort som olja lyn, og at vi allerede er i august og bare 15 daga unna bursdagen til Monica, og 13 daga unna min avreisedag er skummelt. Veldig skummelt.

No skal vi se nok en film, trur eg. Kanskje bli det Ringenes Herre 1? 2? 3? Ace Ventura 1? House of Wax 2? Dinosaur? Bambi? Scary Movie 1? 2? 4? Kem veit. God natt, love gurthi

3 kommentarer:

Mari sa...

tuzen takk for tuzentipzet!

Unknown sa...

Eg stemmer for BAMBI BAMBI!! :)<3<3

Guro sa...

vvvilket tuzentipz????