28. aug. 2009

Leir

Eg føler at eg skal på leir. Det er kanskje ikkje så rart? Når eg på Rotary møtet i går fikk program for den første RYE-helga (rotary youth exchange) og ei liste over ka eg burde ta med, og et skjema eg måtte fylle ut med navn og tlf nr og om eg var veggis osv. Men eg trur eg gleda meg litt til den helga.

No skal eg prøve å lose deg gjennom gårsdagen, sånn litt detaljert: VI stod opp og spiste ramon noodles til frokost, før vi satte oss i bilen og kjørte i retning Target. Der kjøpte eg masse nødvendig og unødvendig skuleutstyr ++. Så kjørte vi inn i gjen til sentrum, til Radisson Sas hotellet, for å være spesifikk. Der skulle eg på det første møtet med klubben min. Både Sav og Cheryl var med meg. Og på hotellet møtte vi Mary (kontakt personen min) og Jerry (vertsfamiliepappa nr. 2) (Flytta inn hos dei i november - desember). Så spiste vi lunsj, og Mary presenterte meg og eg takka for at eg hadde fått muligheten til å komme dit og sa antageligvis nåke morsomt, alle lo hvertfall. Det var jo bra? Så kjørte vi Cheryl på jobb og dro på skulen for å hente timeplanen min som du har sett, kanskje? SÅ dro vi heim, Allison kom på besøk og en halvtime etterpå dro Allie og Sav på jobb, og eg tok en joggetur! Når Sav kom heim igjen dro vi bort på skulen for å se Central sitt damevolleyball lag vinne heile TRE kampa, og så kjørte Evan oss til Chet, der vi såg Bones og spilte Guitar Hero. Eg rocka og gav meg sjøl et klapp på skuldra og sa 'flink kjæreste'. Seinare rusla vi heim og tok oss kver vår bolle og satte på i heart huckabees og sovna ca 5 min inn i filmen.

Og i dag skal vi ingenting anna enn å kjøpe en extern harddisk (og et headsetttt sjølsagt) til meg trur eg. Det blir braaaaaaaaa. Kanskje eg skal ta enda en joggetur no? Eg fortjener det. Ha en fin kveld!
PSSS! Eg unnskylder forresten alle skriveleifane som sniker seg innimellom det fantastiske språget mitt. Eg håpa blant anna det var forståelig at det skulle være 'a candle does not loose anything BY lighetning another candle' istedenfor 'MY', og at Savannah FANT kaninene, ikkje VANT dei. THANXXX
hei pus, love gurthi

Ingen kommentarer: