26. mai 2009

This is what I do

10:19 pm Rebecca:
Guro! I know that you are not there, but i love you
!




Eg skal fortelle deg om Becca.
I løpet av den uka eg møtte Becca kver dag såg eg ho aldri uten et smil om munnen sjøl om kjæresten hennas slo opp over sms, og ho ikkje kommer overens med pappaen sin, som ho bur med, i det heile tatt. I tillegg er ho antagelig vis den mest utadvente personen eg har møtt i heile mitt liv, og det var ganske greit å møte ho ettersom at både eg og Savannah var en smule 'sjenerte' den første og andre dagen vi var 'room-mates'.
Når vi ankom skulen om morningen kom Becca gjerne springande i mot oss og gav oss begge en klem, og fortalte, detaljert, alt ho hadde gjort dei siste 12 timane. I løpet av mitt korte opphold lærte eg ho 'eg elskar deg', 'du er fin' og 'det var det ho sa!' (evt. 'de va de hosa!'). Og ho imponerer med nye norske setninger oftare enn du oppdatera facebook statusen din.
I tilleg er ho hyper. Som i.. dignotisert hyper. Det er konge. Becca er bra, og det er kjedelig at ho flytter fra La Crosse før eg ankommer.

No er det natt, og eg prøver å finne en dag eg har tid til å bake gul kake / suksessterte med Sunniva. Fordi Sunniva er den beste eg veit, og suksessterte er det beste vi veit. love gurthi.

Ingen kommentarer: