25. mai 2009

Nothing's forever, so count your days.




(all that remains - I Believe In Nothing)

Hittil har dte vert ei knallbra uke.
Soendag var det kjempefint vaer og eg gikk en lang og god tur.
Mandag var det soccermeeting etter skulem og naar eg kom heim var det like fint vaer som dagen foer, saa eg gikk en like lang tur. Og saa dusja eg, og saa dro eg paa culvers og moette Einar, og vi snakka NORSK i over en time, og det var kjekt og koselig. Og eg kom meg i seng til litt over kl 11.
Tirsdag gjorde eg ferdig med leksene foer eg dro fra skulen, og naar eg kom heim la eg meg ut paa terassen i tskjorte og shorts og fullfoerte den eine Stieg Larsson boka mi. Saa kom Nan heim, vi spiste middag, og etter det gikk eg nok en gang tur.
I dag skal eg spille fotball etter skulen igjen!


hei pus, love gurthi

Ingen kommentarer: