17. mai 2009

Får-i-kål eller får-i-gårs?

Eg joiner trenden som Sunniva så fint har satt i gang og legger ut et flattrande bilde av to livsglade men uvitande jenter :)

17. mai i år har vert bedre enn forventa. Eg var forberedt på nok en søndag eg måtte pine meg gjennom, men det blei så masse masse bedre enn det. Kanskje har det nåke å gjøre med at eg har trudd at det har vert lørdag i heile dag..
Det som begynte med at Sunniva sa 'koffor skal alt være så jævlig komplisert? Og så lett for alle andre?' endte med at samme jenta, bare et par tima seinare sa 'Eg elska livet'. Det seier vel sitt.

Mens russen festa ferdig skal eg slå av en kort prat med yndlingsgutten min, for så å ta kvelden. Cooper-test i mårra veit du. Ja, eg trenger et klapp på skuldra og 'lykke til'. love gurthi

Ingen kommentarer: