15. mars 2009

Smile like you mean it

Detta går dårlig. RBK leda 2-0 over Enga. Eg trur eg skrur av TV'en no.

Har du nåken gang blitt kitla? (Eg innsåg nettopp at det var et utrulig teit spørsmål)
Kitling er ekkelt, det vil det alltid være. Men alikavell vil det alltid kitle, og folk vil alltid le. Når eg tenker 'kitling' så tenker eg med en gang 'unger'. Men har du tenkt over det at dei som faktisk kitla andre mest, det må være voksne? Det er alltid en unge som har en onkel eller bestefar som skal kitle den.
Så koffor blir vi kitla? Og koffor kitler vi andre? Eg syns det å bli skikkelig kitla er en smertefylt opplevelse, nettopp fordi man begynner å le både ufrivillig og ukontrollert. Og så har du dei som er nåken katostofale 'kitlera'. Som som klorer og kniper, istedenfor å kitle.
Er det virkelig så enkelt som at når du blir 'kitla' er det nåken som trykker på smile-knappen din?

Men ka i ALLE daga skjer med msn?
WWWWWWEEEEEEEIIIIIIRRRRRRDDDDD

Dreams aren't what they used to be
Some things slide by so carelessly

rettelse: RBK leda 3-0. Ja,eg glømte å skru av TV'en. love gurthi

1 kommentar:

Unknown sa...

Eg var sikker på at Enga kom til å vinne den kampen. Eg hadde plassert meg sjølv framfor tv'en for å sjå faktisk. Tenkte det ville bli spanande. Men sovna gjorde eg gitt!