6. mars 2009

Farewell beautiful, hello 16GB

Eg er bitter. Who am I kidding?
Eg er ikkje det, tulla! Eg var bitter i ein liten 'augonblink' når eg og pappa skulle på Expert for å hente den grå iPoden min, sjøl om eg ikkje ville ha den i grå, fordi dei såg ut til å aldri få den inn i blå! Men når vi kom, kass farge trur du stod i utstillingsvinduene? Ja, blå. Eg syns det var ganske frekt å sette den der uten å gi beskjed til meg. Men eg bestemte meg for å ikkje henge meg opp i det :)
Så no tar eg farvell med min kjære iPod nano fra.. 2005, kanskje? Eller 2006? Eg har hatt den lenge hvertfall. Og eg har blitt rimelig glad i den. Ting som gjorde/gjør min iPod til den den er:
- Speil på baksida (riktignok begynner det å bli litt oppskrapa, men det er koselig)
- Den har et batteri som varer max (!!!) 6 tima
- Den har en ikkje-overfølsom 'rotere-knapp'
- Den har 2 GB
- Den henger seg opp når den absolut ikkje skal det, og så fikser eg den på 1-2-3!
- Den krangler med iTunes
- Det gamle 'iPod-oppsettet'





Fordelen med en ny iPod blir:
- Bedre plass
- Meir 'hendig' (liten&lett)
- nytt 'iPod-oppsett'
- Bedre batterikapasitet
- den er BLÅ
- Større skjerm
.. Alt er vell for at eg skal kvitte meg med den gamle når eg får en gratiz en i gave. Men eg er glad i den, can't help it. Men eg er sikker på at det ikkje vil gå lang tid før eg komme til å innse at eg er akkurat like glad i den nye!
.. Er det en ting eg kommer til å savne, så er det det speilet. Hvertfall no når eg har lugg.. love gurthi!

Ingen kommentarer: