17. mars 2009

Globb

Så satt vi her, eg og Rolf, en tirsdagskveld i mars, og imponerer kverandre med å lage den finaste 'kremhaugen' i kakaoen. Ja, vi ser på Zach og Codys søte hotell liv, og ja eg har brent meg på tunga. Og i ganen. Og alle plassa i munnen det går an å brenne seg på en litt for stor slurk glodheit kakao.

Sida klokka ettermiddag har eg prøvd å skrive ei langsvar oppgave om kordan engelske slang ord påvirker språket vårt, og om det er i positiv eller negativ retning. Den oppgava skulle vert levert for.. 3 uker sida? Tru det eller ei, eg har skreve to setninga. Eg kan innrømme at eg står fast. Truleg enten på grunn av mangel på motivasjon (fordi at eg og mamma satte oss ned å bladde gjennom alle 517 kanalane, og fordi eg har en selskapssjuk hund) eller fordi vi har en lærer som bryr seg fint lite om frista som ikkje blir holdt. You choose.
I tillegg har eg et søskenbarn som atm befinner seg i London, og eg blei kjempemisunnelig, og vi prata om at vi skulle flytte til London, og eg gikk meg (nok en gang) vill på topshop sine sider.

No skal eg motta litt motivasjon fra Mari, fordi at Mari er Mari ♥
snerk er ekkelt. love gurthi

Ingen kommentarer: