2. juni 2010

carrie on

Ja. Eg har sett Sex and the City 2. Med Allison, mi kinesiske vertsoester. Ho dro foroevrig tilbake til China i dag tidlig, og kl 5 kom ho og vekte meg for aa gi meg en hadetbra klem, og vi haapte begge to at vi kom til aa moetast en gang i framtida og at veiane vaare ville kryssast en gang til. Enten i USA, eller i Kina. Eller kem veit, kanskje til og med i Norge?
Allerede i maarrakveld, torsdag kveld (fredag morgen i Norge) kommer mamma. Eg gleder meg VVEELLDDIIGG. Saa gjett ka eg skal gjoere i dag?
Jepp, det stemmer. Rydde. Eg skal hvertfall rydde rommet mitt. Meredyth har planlagt at naar eg viser mamma kor ryddig rommet mitt er skal Meredyth smile og nikke og sei at det har vert saa ryddig helt sida eg flytta inn!! EEeeeh,ja..
No er det 4. time, og eg har 1 skriftlig test igjen og saa er eg ferdig med skuleaaret mitt paa Central High School. Det er litt spennande, litt skremmande og litt kjekt.
Ha ei fin uke!
love gurthi

1 kommentar:

ghfg sa...

"Ugly shoes", is quite MBT popular health shoes. Exterior than "holes are ugly shoe" on its solid, nature is the "internal" win, see this is global celebrity adored as "pocket stadium" Swiss MBT top hiking shoes health!cheap MBT shoes