8. juni 2009

X-amen

Eg lika ikkje at det er så usikkert rundt eksamen. Eg lika det ikkje.
I tillegg er eg i Oslo 1 av 2 daga vi skal trekkast opp. Eg lika det ikkje.
Betyr det at eg må ta med meg naturfagbøker, samfunnsfagbok, geografibok og engelskbok til Oslo? Eg lika det ikkje.

Men som alltid er eg skremmande avslappa, og det er lenge sida eg har hatt skuldrene så senka som det eg har akkurat no. Vi har ingenting å gjøre = ingen EGENTLIG grunn til å møte på skulen. Eg lika det ikkje.
Eg legger ved et avslappa bilde av meg som Jostein sendte en gang i tida. Drit i det bildet, forresten. Nettet på skulen er tragisk. Eg lika det ikkje.

Hei, sims FTW. Det skal spillast på den rosa laptopen til Andrea resten av skuledagen. DET lika eg.
Dessuten fant Lars en 1000 lapp tidligar ei dag, og eg fikk nettopp 20 kr av han! Eller, han sa; Guro, skal du ha en 20 kroning? Og så kasta han den til meg!
Det og lika eg.

Ha en fin dag!
love gurthi, Tor Alfred <3

Ingen kommentarer: