23. juni 2009

Kill the messenger

I dag er det tirsdag, imaarra er det onsdag og den 25. er det torsdag, og daa fyller man 17 aar. Eg skal aerlig innroemme at eg kunne tenke meg aa vaere 16 ett aar til og saa bli 18, istedenfor aa bli foerst 17 og saa 18. 17 er liksom et luretall. Naake anna stort som skjer paa torsdag er at naboane har komt nedover (dei lander natt til torsdag). Og ka anna skal man vel bruke ferien paa enn aa vaere med naboane, naar en ikkje har tid til aa vaere med dei i kverdagen? Nettopp.
En ting til skjer forresten paa torsdag; Andrea drar til Spania. God tur!
Etter torsdag er det fredag, og natt til loerdag flyr vi heim. Eg gleda meg.

And all I need from you
Could be the thing that
Leaves us both up here forever
I'm gonna send a little rain your way
I'm gonna send a little rain, send a little rain
I'm gonna send a little rain to pour down on you
Rain that makes the flowers bloom love gurthi

Ingen kommentarer: