28. apr. 2010

Arbeidslyst kom treng deg paa, her skal du nemlig motstand faa!

- Eg blir litt stressa over at alle jobba, og gjør det dei skal. Sa Guro og fikla nervøst med eine snora på jakka mens ho såg på Monica.
- Ja, eg og. Svarte Monica, og nikka mot en benk dei to jentene kunne sette seg på. - Eg var forberedt på at den dagen her ville bli sånn slauredag. Der ingen gjorde nåke fornuftig! Guro nikka ivrig, før Monica la til - Men så kom eg på at vi går på Hafstad...

Eg har faatt en tendens til aa lese ka eg gjorde for ett aar sida. Og for ett aar sida i dag var det utdraget av samtalen mellom meg og Monica som var blogginnlegget mitt.
Og merkelig nok passa tittelen til det blogginnlegget, og den dagen her. Saa no skal eg gjoere som Sunniva, og skrive litt av timeplanen min:
I gaar- Skule. Sangtime. Audition for solo. Heimekamp mot Tomah. Rudy's med Savannah&Becca&Paige. Kjemilekser + lab rapport. Ta 20 bilder.
I dag- Skule. Sangtime. Trening fra 330-530. Lese til kjemiproeve. Lese til Sosiologi proeve.
Torsdag- Skule(inkl. sangtime, kjemiproeve, sosiologiproeve, resultater fra audition tirsdag). Heimekamp kl 4 mot Holmen (?). Bursdagsselskap paa PizzaDoctors for Ethan (som er lillebroren til Patrick) Lese til sosiologiproeve.
Fredag- Skule (inkl. sangtime, sosiologitest, framkalle film) trening fra 4-6. Central Palooza kl 6?
Loerdag- State Solo Ensemble paa UW-L: madrigal kl 9, og solo kl 11. Se robed choir male quartet kl 216. Zach's camper med Zach&Savannah&Patrick.
Soendag- MAA kjoepe spandex. MAA kjoepe minnepenn. MAA kjoepe notatbok. MAA kjoepe prom-tilbehoer.

I tillegg haaper eg aa faa moete ho som skal legg opp prom-kjolen min til meg i loepet av uka.
Og saa er det ei ny uke!!!!!!!
Ellers klarte eg forresten aa kutte meg godt med en kjoettkniv midt paa peikefingeren mandagkveld. Det bloedde og det var vondt.
hei pus, love gurthi

1 kommentar:

ghfg sa...

"Ugly shoes", is quite MBT popular health shoes. Exterior than "holes are ugly shoe" on its solid, nature is the "internal" win, see this is global celebrity adored as "pocket stadium" Swiss MBT top hiking shoes health!cheap MBT shoes