18. mai 2010

tiiirsdag

Les forresten HER om advanced speech laereren min, Mrs. Newgard-Larson.

I dag skal vi spille vaar mest sannsynlige siste fotballkamp. I Tomah. Som er ca. 45 minutt unna. Vi drar fra skulen kl 215, og eg regna ikkje med at eg kommer tilbake foer klokka er ca. 20 I kveld. Saa, no, I fritimen min, gikk eg til Quillin’s og kjoepte mat saa eg overlever ettermiddagen. Eg kjoepte ei banan. Eg kjoepte en donut. Eg kjoepte en sandwich med kalkun&ost, og eg kjoepte en liten boks med Pringles. Gjett ka det kosta meg?
Heile 25 kr!
Ja, mat er billig. Og eg lika det.
I tillegg hare g to flasker vann I ryggsekken min.
Eg trur kanskje det er en av yndlingstinga mine med dager der vi spiller fotballkamp – all maten, og all planlegginga.
Om det ikkje hadde vert for fotballkampen I dag hadde eg dratt til Fazoli’s sammen med fleire I gruppa vaar, og ei som heiter Meg som eg har moett en gang foer og det var paa nyttaarsafta. Ho var senior I fjor, og I aar gaar ho paa college overalt rundt om kring I verden. I aar trur eg ho har vert I Ecuador. Og neste aar skal ho til en eller anna plass I Europa trur eg, og, ho bare reiser heile verden rundt. Hoeres ikkje det kjempekult ut? Jo.
Eller ser sommeren tilbake I La Crosse. Etter ei uke med regn og 10 grader kver dag er det endelig blaa himmel fra morgen til kveld igjen, og vel 25 grader kver dag. Det er deilig. Saa oensk oss lykke til I kveld, forhaapentligvis smelter vi ikkje vekk! Det gjorde vi nesten paa trening I gaar.
Ellers ser det her ut til aa bli ei bra uke!!!


Hei pus, love gurthi

1 kommentar:

ghfg sa...

"Ugly shoes", is quite MBT popular health shoes. Exterior than "holes are ugly shoe" on its solid, nature is the "internal" win, see this is global celebrity adored as "pocket stadium" Swiss MBT top hiking shoes health!cheap MBT shoes