12. jan. 2010

buuzzzzz

Eg lika kordan eg sakte men sikkert blir en større og meir reell del av den familien her, som eg lika så veldig godt.
I dag spurte Nan meg om når jentene/tvillingane (Jessie&Kelsey) kom heim, og sida eg snakka med dei innimellom visste eg at dei kommer heim onsdag kveld.
Jerry kaller meg Kelsey eller Jessie heile tida, og han bytter om på alle tre navna når som helst.
Av og til irriterer dei endelause vitsane til Jerry meg, og Nan sine kontinuerlige bekymringa. Og i det eg tenker at det irriterer meg, så tenker eg at det er sånn det er i en familie. Eg har savna det. Å irritere meg over andre sine ''små-ting''. Og det får meg til å smile.

Eg har ikkje ord som kan beskrive kor godt eg trivst hos Nan & Jerry, og Gus sjølsagt. Alt har vert bare fryd og gammen sida eg kom hit, og eg føler meg virkelig heime og velkommen og som en del av familien. Eg tar del i dagligdagse diskusjona og er av og til enig med Jerry, og av og til enig med Nan.
Som sagt kommer Jessie og Kelsey heim på onsdag, og eg gleder meg som en unge! Det var så utrulig kjekt i jula når dei var heime, og eg føler virkelig at dei kunne ha vert storesøstrene mine. Men dei kommer ikkje aleine på onsdag, Jessie tar med seg kjæresten sin (som nettopp kom heim fra julefeiring i landet ''Down Under''), Nate. Og det blir første gang både eg og Nan møter han. Eg gleder meg veldig. Og vi har planlagt at vi skal spise risengrynsgraut!

I tillegg til at dei komme rheim onsdag kveld er det en heil haug som foregår den uka her, og eg kommer ikkje til å få tid til å blogge meir den uka her. Det veit eg allerede hvertfall.
Okei, så her er ukas program:
Imårra: Skule - lekser + Norway presentation (som skal framførast i rotary-lunsj på torsdag)
Onsdag: Det her må eg har ferdig til skulestart onsdag: 2 sider i et mattehefte, kjemi raport, kjemi hefte, kjemi problem, eg bør være meir eller mindre ferdig med rotary presentasjonen min, eg må lese ut The Outsiders (forresten, om du er kul har du lyst å sende meg all informasjonen du har om The Outsiders fra i fjor? takk! guro.thingvold@hotmail.com), bokrapport på the outsiders.. Hmm, eg føler at eg glømmer nåke, men kem veit! Så skal vi til Mount LaX (la crosse) slalåm FTW!!! woooot. Onsdag kveld skal eg besøke en klubb som heiter 'sons of Norway' og fortelle dei litt om Førde og meg og Hafstad og Central osv. Så går nok torsdag og fredag fort. og så er det helg. Og vi har fri på mandag. Så skal eg på skulen på tirsdag, og på onsdag begynner finals (les: tentamen). onsdag etm drar vi til Milwaukee for at Jerry skal få motta sin 'superintendent of the year' pris, og holde en tale. Og så kommer vi heim, og mandag har vi ri igjen, så då skal eg ta opp igjen dei finals'ane som eg går glipp av torsdag og fredag mens eg er i Milwaukee. WOOT.
busy timezzz, ja?
hei pus, love gurthi.

5 kommentarer:

Aaaandy sa...

Ditta har eg venta på å høre, bra du lika den nye familien :)
oooog skreiv ikkje vi bokrapport til den i fjor? eg skal sjå ka eg finne:)

Guro sa...

TAKK! Du er kul :) Og, jo, det var det eg trudde vi gjorde. Men det kan hende det var juletentamen, eg er ikkje sikker...

Andrrrea sa...

spørst om det ikkje var juletentamen ja, for eg finne ikkje nåke om den på min fine rosa data! og det som ikkje er på min fine rosa data fins ikkje:)

Anonym sa...

I inclination not concur on it. I assume polite post. Expressly the title attracted me to read the sound story.

Anonym sa...

Easily I agree but I contemplate the brief should acquire more info then it has.