4. des. 2009

i like the flowers, I like the daffodils, I like the mountains, i like the rolling hills...

Kem har ikkje hørt den sangen? Enten du sang den på leir eller i kor eller på skulen, dei fleste har hørt den. Det den minna meg mest om er Deciding, og vi sang den og 'one banana, two banana, three banana...' og 'Freia Gele-sangen' og 'Blue moon'.. Og en sang til trur eg, men eg husker ikkje. Den blir for tida spilt med en reklame på Discovery Channel, og Bechtel sa at den som kunne komme med den sangen til han skulle få extra credit. Ja, det har eg planer om.

Det har vert en bra dag. Kortimane har vi den uka her hatt i auditoriet fordi vi forbereder oss til konsert på mandag. Det blir fantastisk. Eg elska kor! Så her legger eg ved en sang vil skal synge på konserten:
(eg veit at det ikkje er en fantastisk film. Men det var den einaste eg kunne finne der solisten ikkje sang vondt-surt. Og eg må innrømme at vi synger den sangen her HVERTFALL tre ganga bedre enn det koret her. Istedenfor solist har vi ei solist gruppe som åpner, og den er eg med i. Når vi synger i 'kanon' synger eg den øvre delen. Bare sånn, visst du lurte!)


Det er torsdag kveld, og eg tar det ganske så med ro. Sitter på kjøkkenet og blar gjennom gamle kjeminotater, og forstår mesteparten av det. Derfor tar eg det med ro, med hensyn til prøven vi skal ha i mårra. I kap 5 & 6.
Det har lagt seg nåken cm (4 eller 5, kanskje) snø på bakken, og eg trur kanskje den kommer til å ligge ei stund. Og eg hører på Andrea Bocelli. Eg snakka med kjæresten min, som skal ha engelsk tentamen i mårra, på msn. Eg hjelper han sjølsagt med engelsk. Eeeh, nei. Vi snakker om alt og ingenting og laust og fast, og det er sånn det skal være.
hei pus, love gurthi

1 kommentar:

ghfg sa...

"Ugly shoes", is quite MBT popular health shoes. Exterior than "holes are ugly shoe" on its solid, nature is the "internal" win, see this is global celebrity adored as "pocket stadium" Swiss MBT top hiking shoes health!cheap MBT shoes