18. feb. 2009

Fingernails are pretty, fingernails are good


Eg valgte definitivt riktig uke for å gjøre nåke med håret. Samme dag som eg kom med pannelugg kom Ingvar med krøller (som han har gjømt under lag på lag med Renati helt fram til no), Kristina glansvaska håret dagen før og no har Andrea stripa håret sitt. Eg trur vi offesielt kan kalle den uka her for gjør-nåke-med-håret-ditt-uka.





Eg kan fortelle deg det at til og med lærerane mine spurte meg på tirsdag om ka eg hadde gjort med håret. Berit sa at eg såg ut som en blanding av en fransk'mann' og en modell, og Leon lurte på kor eg hadde gjort av gamle Guro. Ikkje en gang på ungdomskulen var det nåken lærera som reagerte når eg klipte lugg. Kanskje det var fordi det var rett før vi var ferdig i 10'ende, og alt var stress.





Akkurat no, som på bildene, har eg på meg en fantastisk pysj. Om eg ikkje tar helt feil brukte mamma den som Tskjorte/tunika (?) når ho var gravid med meg. Eg har hvertfall innbilt meg det sida eg var liten. Etter års leiting fant eg den igjen mandag kveld. Eg skal aldri meir glømme den. Trust me, bilde kommer.





Ellers er det onsdag i dag. Onsdag. Eg føler at det er torsdag. Uansett føler eg at det er vinterferie allerede, bortsett fra den lille detaljen at vi må på skulen..

PS! : Ja, eg er klar over at luggen er en smule skeiv. Det tar vi hånd om 'first thing in the morning'. love gurthi

Ingen kommentarer: